Allereerste berichtje nog vanuit Nederland! - Reisverslag uit Vierpolders, Nederland van Natasja Doelman - WaarBenJij.nu Allereerste berichtje nog vanuit Nederland! - Reisverslag uit Vierpolders, Nederland van Natasja Doelman - WaarBenJij.nu

Allereerste berichtje nog vanuit Nederland!

Door: Natasja

Blijf op de hoogte en volg Natasja

03 November 2013 | Nederland, Vierpolders

Hallo allemaal,

het aftellen kan nu toch echt bijna gaan beginnen tot volgende week woensdag..
Gisteren een super leuke dag met touwtrekken gehad en allemaal bekenden weer gezien en dan komt het besef er toch weer dat ik straks voor ruim vijf maanden helemaal alleen naar de andere kant van de wereld ga vertrekken.
Deze week nog een drukke week met tentamens en presentaties voor de boeg en dan donderdag het afscheid nemen van iedereen in Den Bosch..
Dan heb ik nog een paar dagen thuis in Vierpolders en dan ga ik woensdag 13 november om 14.40 vliegen van Schiphol naar Dubai en van daaruit door naar Sydney om vervolgens daar weer over te stappen naar Christchurch mijn eindbestemming. Vrijdag 15 november zal ik om 15.20 aankomen in Christchurch en dan gaat het avontuur daar aan de andere kant toch echt beginnen!!
Wanneer en hoe vaak ik iets van me zal laten horen, heb ik nog geen idee van, maar jullie zullen vast snel na aankomst een berichtje krijgen van mij!

Natasja

  • 04 November 2013 - 18:58

    Rianne:

    Wij gaan je volgen, succes met je tentamens en presentaties!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natasja

Actief sinds 27 Okt. 2013
Verslag gelezen: 373
Totaal aantal bezoekers 6339

Voorgaande reizen:

13 November 2013 - 26 April 2014

Stage en backpacken

Landen bezocht: