Laatste loodjes - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Natasja Doelman - WaarBenJij.nu Laatste loodjes - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Natasja Doelman - WaarBenJij.nu

Laatste loodjes

Blijf op de hoogte en volg Natasja

13 Maart 2014 | Nieuw Zeeland, Christchurch

De laatste dag van mijn stage is morgen alweer aangebroken! De vijftien weken stage zitten er dus bijna op. En het goede nieuws het verslag is ook af! :) Het was een heel werk om het in het Engels te schrijven, maar het is gelukt. Er is een last van mijn schouders gevallen dat het verslag uiteindelijk af is en verder kan met de rest.

Morgenochtend ga ik nog naar een melkveebedrijf met in totaal circa 6.000 koeien! (dat heb ik gehoord) Nieuw Zeeland is dan wel zeven keer groter dan Nederland maar heeft nog veel grotere bedrijven en ben dus heel benieuwd hoe dat eruit ziet. ’s Avonds heb ik een afscheidsdinnertje met mijn collega’s. Zaterdag ga ik naar een landbouwbeurs in Methven. En dan is het alweer zondag enn dat betekent dat het andere avontuur gaat beginnen, BACKPACKEN!! Zondagmorgen om 7.20 gaat de bus vertrekken vanuit Christchurch naar mijn eerste bestemming, Kaikoura. Ik ben daar al een keer weekend geweest dus dat wordt een rustige zondag.

De laatste weken zijn niet echt heel makkelijk geweest, helaas slecht en triest uit Nederland moeten krijgen... Maar zoals altijd zet ik door en geef niet op!
Ongeveer een week geleden hebben we heel slecht weer gehad. In de stad waren wijken die totaal overstroomd waren. Voor aanstaande weekend hebben ze ook weer heel slecht weer opgegeven.. Ik kan er niks aan veranderen, dus ik ga er gewoon een leuke tijd van maken!

Nog 44 nachtjes slapen en ik ben weer in Nederland!

See ya!

  • 13 Maart 2014 - 16:46

    Jan Bol:

    Heel veel plezier met je vakantie , geniet ervan . Je ziet hoe snel het gaat . Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natasja

Actief sinds 27 Okt. 2013
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 6330

Voorgaande reizen:

13 November 2013 - 26 April 2014

Stage en backpacken

Landen bezocht: