Backpacken en bijna einde avontuur! - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Natasja Doelman - WaarBenJij.nu Backpacken en bijna einde avontuur! - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Natasja Doelman - WaarBenJij.nu

Backpacken en bijna einde avontuur!

Door: natasja

Blijf op de hoogte en volg Natasja

15 April 2014 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Kia Ora!

Kia Ora betekent in het Maori's hallo.
Het backpacken zit er alweer bijna op dus ik kom ik nog maar even snel met een berichtje! Het backpacken begon op maandag 16 maart. Ik had de vrijdag ervoor mijn stage afgerond. Vanuit Christchurch ben ik, waar ik 17 weken heb gewoond, vertrokken naar Kaikoura. Twee dagen later was ik al op het noordereiland te vinden. Via Picton hadden we de ferry naar Wellington genomen. Op het noordereiland ben ik ongeveer 2,5 week geweest. Nu ben ik via de Westkust van het zuidereiland naar in Queenstown gegaan. Op dit moment ben ik daar nog, maar morgen ga ik naar Dunedin. En heb in totaal nog maar tien dagen te gaan en dan neem ik al weer het vliegtuig naar Nederland!!
Ik kan wel een heel lang verhaal gaan typen maar dan ben ik overmorgen of de komende nog niet klaar! Ik heb hier zoveel meegemaakt en zoveel mensen ontmoet dat is allemaal niet meer bij te houden!

Vrijdag 25 april neem ik van Christchurch het vliegtuig naar Sydney, van Sydney naar Dubai en van Dubai naar Amsterdam. Als alles goed gaat ben ik zaterdag in de middag weer op Nederlandse bodem te vinden.
Ik heb ook zoveel foto's gemaakt dat ik die ook allemaal niet kan uploaden, maar als ik in Nederland ben zal ik er een selectie op internet zetten en jullie zijn van harte welkom om ze allemaal te komen kijken!

See you in less than two weeks!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natasja

Actief sinds 27 Okt. 2013
Verslag gelezen: 1328
Totaal aantal bezoekers 6331

Voorgaande reizen:

13 November 2013 - 26 April 2014

Stage en backpacken

Landen bezocht: